Kuvaus
Värien merkitys visuaalisessa viestinnässä on kiistaton. Väripsykologia on tieteenala, joka tutkii värien vaikutusta ulkoisina ärsykkeinä ihmisten käyttäytymiseen.
Ostokäyttäytymiseen vaikuttavana elementtinä väri on pieninäkin määrinä yllättävän voimakas. Markkinoinnin kokonaisuus koostuu muodoista ja väreistä. Hyvän värisilmän lisäksi vaaditaan tietoa värien psykologisista, kulttuurillisista ja biologisista vaikutuksista, jotta niitä voidaan käyttää hyödyksi kaupallisesti halutulla tavalla.
Väriviestinnällä johdatetaan asiakas koko monikanavaisen myymäläkokemuksen läpi.
Sisältö
- Väriopin perusteet
- Värien kaupallinen hyödyntäminen myymälämarkkinoinnissa
- Case-esimerkkejä meiltä ja maailmalta
Ajankohta: Tiistai 2.6.2020 klo 9.00-12.00
Hinta: 79 € (sis. alv 24%)
Kouluttaja: Visualisti-yrittäjä Virve Arvola, Skissi
Visualisti-yrittäjä Virve Arvolalla on rautainen osaaminen, jonka taustalla on monipuolinen asiakaskunta, joka ulottuu pikkuputiikeista isoihin teollisuusyrityksiin. Pitkä kokemus antaa pohjaa ennakoida alan muutoksia vahvalla intuitiolla. Virve ei pelkää haastaa mainonnan rajoja tai mennä niistä reilusti yli. Visuaalinen viestintä on Arvolalle enemmän kuin markkinointia – se on taiteenlaji, jota hän elää ja hengittää kaiken aikaa ja kaikkialla.
Lisätietoja kurssista:
Sähköposti: info(a)ajk-jatkokoulutus.fi
Puh: 050 433 5969